Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Skistar - Det här gjorde Ni inte så bra!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="skeebum" data-source="post: 1328633" data-attributes="member: 30585"><p>Själv tycker jag att det var osmart att plocka bort ankarliftarna. Liftar som går i luften är känsliga för riktigt kallt väder eller mycket vind.</p><p></p><p>Men jag tycker att många är onödigt negativa om gondolen. Vi har varit uppe under en vecka nu. Den har inte stannat ovanligt mycket för oss, kanske någon minut då och då. Men stolarna står mer pga personliga problem hos gästerna. Det är väldigt mycket folk i systemet, och många av dom har inte så stor skidvana.</p><p></p><p>Kön har inte heller varit orättvis lång. Kanske som mest 20 minuter.</p><p></p><p>Vi får inte glömma den ovanligt varma försäsongen som gjort att inte så många backar gått att öppna.</p><p></p><p>Tänk vad lång köerna varit vid stolsliftarna om inte gondolen fanns.</p><p></p><p>Fokus borde vara på varför så många anläggningar plockar bort ankarliftar som är driftsäkra vid sämre väder?</p><p>Är det för att vi gäster är så slöa och bara vill åka sittliftar? Tillbakakaka kanske?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="skeebum, post: 1328633, member: 30585"] Själv tycker jag att det var osmart att plocka bort ankarliftarna. Liftar som går i luften är känsliga för riktigt kallt väder eller mycket vind. Men jag tycker att många är onödigt negativa om gondolen. Vi har varit uppe under en vecka nu. Den har inte stannat ovanligt mycket för oss, kanske någon minut då och då. Men stolarna står mer pga personliga problem hos gästerna. Det är väldigt mycket folk i systemet, och många av dom har inte så stor skidvana. Kön har inte heller varit orättvis lång. Kanske som mest 20 minuter. Vi får inte glömma den ovanligt varma försäsongen som gjort att inte så många backar gått att öppna. Tänk vad lång köerna varit vid stolsliftarna om inte gondolen fanns. Fokus borde vara på varför så många anläggningar plockar bort ankarliftar som är driftsäkra vid sämre väder? Är det för att vi gäster är så slöa och bara vill åka sittliftar? Tillbakakaka kanske? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Skistar - Det här gjorde Ni inte så bra!
Tillbaka
Topp