Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Skistar höjer priset för boende med 30%
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Christiam" data-source="post: 1271482" data-attributes="member: 136280"><p>Finns en uppsjö av anläggningar där priserna är lägre. Jag betalar 6000kr för familjekort ( 3 betalande1 gratis ) i en av de lokala anläggningarna , dagkort på ett av Sveriges roligaste berg ligger på 200kr, 1900 för 5 dagar i gränsen. </p><p>Handlar väl snarare om vilka önskemål/krav man har på anläggningen och vart man bor i landet. Ibland kanske vi får anpassa intressen utifrån möjligheter. </p><p>Sen har det väl länge varit en aktivitet för övre medelklass och uppåt? </p><p>Ser jag på vilka elever som åker så är det få från de lägre inkomstgrupperna. Har även hört att det räcker med att kolla bilarna på valfri parkering på en större ort så bekräftas det tydligen. </p><p>Tråkigt men sant, skidåkning är inte för alla.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Christiam, post: 1271482, member: 136280"] Finns en uppsjö av anläggningar där priserna är lägre. Jag betalar 6000kr för familjekort ( 3 betalande1 gratis ) i en av de lokala anläggningarna , dagkort på ett av Sveriges roligaste berg ligger på 200kr, 1900 för 5 dagar i gränsen. Handlar väl snarare om vilka önskemål/krav man har på anläggningen och vart man bor i landet. Ibland kanske vi får anpassa intressen utifrån möjligheter. Sen har det väl länge varit en aktivitet för övre medelklass och uppåt? Ser jag på vilka elever som åker så är det få från de lägre inkomstgrupperna. Har även hört att det räcker med att kolla bilarna på valfri parkering på en större ort så bekräftas det tydligen. Tråkigt men sant, skidåkning är inte för alla. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Skistar höjer priset för boende med 30%
Tillbaka
Topp