Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Åre
Skistar lägger ner TV Åre
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="LasseT" data-source="post: 1046888" data-attributes="member: 117281"><p>Jag är inte förvånad. Kvaliten har under ett antal år blivit sämre och sämre. Man hade kunnat göra en massa saker bättre. Rapporten om vilka liftar som skulle öppnas var ju på tok för sen, för oss som ville vara bland de första på morgonen. Då det för de flesta, i Åre tar 10 - 15 min till liften fick man lov att chansa på vad som skulle vara öppet. Jag har ca 60 skiddagar /vinter i Åre och har allt för ofta, svurit över bristen på information om, aktuellt väder.</p><p>Att man inte haft obegränsad ekonomi, förstår vem som helst, men ett antal "soffprogram" med inbjudna Åreprofilet hade man nog mäktat med. Nej, man var trötta och oinspirerade, så jag sörjer inte att de läggs ned.</p><p>Allt detta kommer förhoppningsvis skötas bättre och billigare via webben hädanefter.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="LasseT, post: 1046888, member: 117281"] Jag är inte förvånad. Kvaliten har under ett antal år blivit sämre och sämre. Man hade kunnat göra en massa saker bättre. Rapporten om vilka liftar som skulle öppnas var ju på tok för sen, för oss som ville vara bland de första på morgonen. Då det för de flesta, i Åre tar 10 - 15 min till liften fick man lov att chansa på vad som skulle vara öppet. Jag har ca 60 skiddagar /vinter i Åre och har allt för ofta, svurit över bristen på information om, aktuellt väder. Att man inte haft obegränsad ekonomi, förstår vem som helst, men ett antal "soffprogram" med inbjudna Åreprofilet hade man nog mäktat med. Nej, man var trötta och oinspirerade, så jag sörjer inte att de läggs ned. Allt detta kommer förhoppningsvis skötas bättre och billigare via webben hädanefter. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Åre
Skistar lägger ner TV Åre
Tillbaka
Topp