Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Skistar Lodge Hemsedal, vecka 9, 6 bäddar
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Anna Carolina" data-source="post: 1253881" data-attributes="member: 181054"><p>Vi har en bokning genom Skistar i Hemsedal på sportlovet vecka 9 som vi tyvärr inte kan nyttja och det är för sent att avboka. Jag har pratat med Skistar och de har själva föreslagit överlåtelse av bokningen så jag provar här! Jag hoppas det är ok, annars tar jag bort tråden.</p><p></p><p>Vi har betalt drygt 20 000 kronor och önskar överlåta bokningen för 14 000 kronor. Uppbäddade sängar, handdukar, avresestädning, wifi och skidskåp ingår.</p><p></p><p>Skistar Lodge Suites ligger i Hemsedal Skisenter, bara 50 meter till backen. Lägenheten har 6 bäddar, 70 m², allrum med köksavdelning, 2 sovrum, 1 dusch, 1 WC. Byggnadsår 2017. Detaljerad beskrivning, planskiss samt fler bilder kan mailas.</p><p></p><p>Är du intresserad? Kontakta mig på <a href="mailto:anna.colliander72@gmail.com">anna.colliander72@gmail.com</a></p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Anna Carolina, post: 1253881, member: 181054"] Vi har en bokning genom Skistar i Hemsedal på sportlovet vecka 9 som vi tyvärr inte kan nyttja och det är för sent att avboka. Jag har pratat med Skistar och de har själva föreslagit överlåtelse av bokningen så jag provar här! Jag hoppas det är ok, annars tar jag bort tråden. Vi har betalt drygt 20 000 kronor och önskar överlåta bokningen för 14 000 kronor. Uppbäddade sängar, handdukar, avresestädning, wifi och skidskåp ingår. Skistar Lodge Suites ligger i Hemsedal Skisenter, bara 50 meter till backen. Lägenheten har 6 bäddar, 70 m², allrum med köksavdelning, 2 sovrum, 1 dusch, 1 WC. Byggnadsår 2017. Detaljerad beskrivning, planskiss samt fler bilder kan mailas. Är du intresserad? Kontakta mig på [EMAIL]anna.colliander72@gmail.com[/EMAIL] [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Skistar Lodge Hemsedal, vecka 9, 6 bäddar
Tillbaka
Topp