Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Skistar Mountain Resort Trysil
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Sarastro" data-source="post: 1145326" data-attributes="member: 168297"><p>Jag menar att om jag bokar ett paket med två övernattningar och två dagars skipass, så finns ju två möjligheter:</p><p></p><p>- Jag anländer tidigt dag <em>ett</em> och vill då åka (hela eller största delen av dagen). Dag <em>två</em> (efter första övernattning) åker jag hela dagen. Dag <em>tre</em> (efter andra övernattning) måste jag resa hem tidigt, och åker således inte alls.</p><p>- Jag anländer sent dag <em>ett</em> (kanske när liftarna redan stängt) och kan/vill då inte åka. Dag <em>två</em> (efter första övernattning) åker jag hela dagen. Dag <em>tre</em> (efter andra övernattning) vill jag åka hela dagen, för att därefter resa hem sent.</p><p></p><p>Detta går dock inte ange i bokningen, varför jag antog att det var så vist anordnat att skipass börjar gälla första gången man blippar. Ville dock få detta bekräftat, men (som sagt), det visste den informationslösa inget om...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Sarastro, post: 1145326, member: 168297"] Jag menar att om jag bokar ett paket med två övernattningar och två dagars skipass, så finns ju två möjligheter: - Jag anländer tidigt dag [i]ett[/i] och vill då åka (hela eller största delen av dagen). Dag [i]två[/i] (efter första övernattning) åker jag hela dagen. Dag [i]tre[/i] (efter andra övernattning) måste jag resa hem tidigt, och åker således inte alls. - Jag anländer sent dag [i]ett[/i] (kanske när liftarna redan stängt) och kan/vill då inte åka. Dag [i]två[/i] (efter första övernattning) åker jag hela dagen. Dag [i]tre[/i] (efter andra övernattning) vill jag åka hela dagen, för att därefter resa hem sent. Detta går dock inte ange i bokningen, varför jag antog att det var så vist anordnat att skipass börjar gälla första gången man blippar. Ville dock få detta bekräftat, men (som sagt), det visste den informationslösa inget om... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Skistar Mountain Resort Trysil
Tillbaka
Topp