Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Skistar - Skitstar? Liftkorten och girigheten!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Skidpryot" data-source="post: 60991" data-attributes="member: 33785"><p>Åre...Åre...Åre...jösses...</p><p></p><p>Länge har jag spyt galla över Åre. Men vad nu´rå...en "local" som kritiserar skistars liftkortspriser i Åre. SKUMberg...ja du lille vän, vad fan trodde du? </p><p></p><p>Åre har för länge sedan brännt sina broar hos de "riktiga" skidåkarna. De "riktiga" skidåkarna har flytt Åre för länge sedan. SKUMberg handlar du i "BYKASSAN" kanske??? Åre har MEDVETET jagat bort genuina skidåkare med "turistrasism". Canadian Goose folket har landat...but Elivs left the building ten years ago!!! I Stockholm pröjsar man lika mycket för mjölken, bonnläpp som fiskmås!!! Jag växte upp med Åre...varje jävla vinter...men jag har oxå lärt mig att hata Åre. Nu när ni närmar er drömmen, och besöks årligen av små snorungar som förvandlat Åre torg till en dålig kopia av Stureplan. Jubbla nu era jävla kräk...de´ e´ ju nu ni ska mjölka guldkalven...nu ska ni ju vara så där jävla överlägsna som bara dårar från Åre kan bli...men vad är det man hör...gnäll, gnäll, gnäll...!!! Trodde ni "där uppe" att ski(t)star skulle låta er hållas hur länge som helst? </p><p></p><p>Jag åker till alperna...och lämnar Åre till sitt öde...hoppas att ni får kul där UPPE!!! </p><p></p><p>skidpryot - åk inte till Åre...!!!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Skidpryot, post: 60991, member: 33785"] Åre...Åre...Åre...jösses... Länge har jag spyt galla över Åre. Men vad nu´rå...en "local" som kritiserar skistars liftkortspriser i Åre. SKUMberg...ja du lille vän, vad fan trodde du? Åre har för länge sedan brännt sina broar hos de "riktiga" skidåkarna. De "riktiga" skidåkarna har flytt Åre för länge sedan. SKUMberg handlar du i "BYKASSAN" kanske??? Åre har MEDVETET jagat bort genuina skidåkare med "turistrasism". Canadian Goose folket har landat...but Elivs left the building ten years ago!!! I Stockholm pröjsar man lika mycket för mjölken, bonnläpp som fiskmås!!! Jag växte upp med Åre...varje jävla vinter...men jag har oxå lärt mig att hata Åre. Nu när ni närmar er drömmen, och besöks årligen av små snorungar som förvandlat Åre torg till en dålig kopia av Stureplan. Jubbla nu era jävla kräk...de´ e´ ju nu ni ska mjölka guldkalven...nu ska ni ju vara så där jävla överlägsna som bara dårar från Åre kan bli...men vad är det man hör...gnäll, gnäll, gnäll...!!! Trodde ni "där uppe" att ski(t)star skulle låta er hållas hur länge som helst? Jag åker till alperna...och lämnar Åre till sitt öde...hoppas att ni får kul där UPPE!!! skidpryot - åk inte till Åre...!!! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Skistar - Skitstar? Liftkorten och girigheten!
Tillbaka
Topp