Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Skistar - Skitstar? Liftkorten och girigheten!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Templar" data-source="post: 61014" data-attributes="member: 16207"><p>Måste hålla med Kingpin om att man blir smått irriterad på Anna Lindstedt Informationsansvarig på Skistar och hennes inlägg. </p><p></p><p>Som skidåkare är åtminstone inte jag intresserad av priset per lift. Utan för kvaliten av åkningen, och Åres kvalitet är INTE bra. Och det beror säkerligen inte på att de inte kan pista backarna, utan att det helt enkelt är dåligt med snö i Åre. Regnar ju oftare än det snöar. Sen om det någon gång skulle komma en dump med snö. Ja då är ju hela baksidan uppåkt innan man hunnit sätta på sig skidorna. (Har kanske inte bästa kollen på lössnön i Åre, så det kanske är mitt fel)</p><p></p><p>Nu kommer väl Åres informationsansvarig och berättar hur duktig de är som har byggt upp de fina snökanonsystemet och den nya liften osv. Åre kan inte bli bra så länge det ligger där det ligger. </p><p></p><p>Då är Vemdalen snösäkrare, fast så länge Vemdalens "vinstpengar" hamnar i Sälens stugor och uteliv istället för att förbättre liftsystemet i Vemdalen (som var tänkt innan Skistar tog över) så känns inte heller det längre aktuellt.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Templar, post: 61014, member: 16207"] Måste hålla med Kingpin om att man blir smått irriterad på Anna Lindstedt Informationsansvarig på Skistar och hennes inlägg. Som skidåkare är åtminstone inte jag intresserad av priset per lift. Utan för kvaliten av åkningen, och Åres kvalitet är INTE bra. Och det beror säkerligen inte på att de inte kan pista backarna, utan att det helt enkelt är dåligt med snö i Åre. Regnar ju oftare än det snöar. Sen om det någon gång skulle komma en dump med snö. Ja då är ju hela baksidan uppåkt innan man hunnit sätta på sig skidorna. (Har kanske inte bästa kollen på lössnön i Åre, så det kanske är mitt fel) Nu kommer väl Åres informationsansvarig och berättar hur duktig de är som har byggt upp de fina snökanonsystemet och den nya liften osv. Åre kan inte bli bra så länge det ligger där det ligger. Då är Vemdalen snösäkrare, fast så länge Vemdalens "vinstpengar" hamnar i Sälens stugor och uteliv istället för att förbättre liftsystemet i Vemdalen (som var tänkt innan Skistar tog över) så känns inte heller det längre aktuellt. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Skistar - Skitstar? Liftkorten och girigheten!
Tillbaka
Topp