Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Skistar Sög Bajs..
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="binsell-gerdin" data-source="post: 195224" data-attributes="member: 65822"><p>Ojoj! Det verkar onekligen vara Sveriges inteletuella elit som svarat på inlägget. En sådan samling välformulerade, genomtänkta och insatta inlägg får man nog leta efter. Men SJÄLVKLART anställer skistar personal efter vilka som är beredda att utbyta saliv med de som jobbar där sedan tidigare.. Det där med intervjuer och så är nog bara svepskäl för att Sälen-stekarna ska få hångla. Och jobbar man inom Skistar så MÅSTE man jobba 60 h/vecka och det är förbud mot skidåkning på fritiden.... Yeah right....</p><p></p><p>Om Hemsedal: Nordens bästa skidåkning, seriösare skidåkare/mindre stekare än Sälen/Åre, och bättre betalt. Och jag GARANTERAR dig att du inte får jobb om du strular runt på intervjuhelgen, snarare tvärt om, och jag om någon vet...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="binsell-gerdin, post: 195224, member: 65822"] Ojoj! Det verkar onekligen vara Sveriges inteletuella elit som svarat på inlägget. En sådan samling välformulerade, genomtänkta och insatta inlägg får man nog leta efter. Men SJÄLVKLART anställer skistar personal efter vilka som är beredda att utbyta saliv med de som jobbar där sedan tidigare.. Det där med intervjuer och så är nog bara svepskäl för att Sälen-stekarna ska få hångla. Och jobbar man inom Skistar så MÅSTE man jobba 60 h/vecka och det är förbud mot skidåkning på fritiden.... Yeah right.... Om Hemsedal: Nordens bästa skidåkning, seriösare skidåkare/mindre stekare än Sälen/Åre, och bättre betalt. Och jag GARANTERAR dig att du inte får jobb om du strular runt på intervjuhelgen, snarare tvärt om, och jag om någon vet... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Skistar Sög Bajs..
Tillbaka
Topp