Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Skistar vägrar betala tillbaka delar av årskorten
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="farsan56" data-source="post: 1204107" data-attributes="member: 145369"><p>Rätta mig om jag har fel, men det kan ju bara gälla kort köpta så sent på säsongen så att minst 1/3 av tiden var kvar vid stängning 5/4-20.</p><p>Om man har köpt sitt säsongskort tidigt men inte aktiverat det förrän sent på säsongen så har man haft möjlighet att åka. Och det kan ju inte Skistar lastas för.</p><p>Själv är jag väldigt diskvalificerad med första åkdag 15/11-19.</p><p>Jag sa till sonen att han skulle maila Skistar så att han är med i matchen om det nu blir så.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="farsan56, post: 1204107, member: 145369"] Rätta mig om jag har fel, men det kan ju bara gälla kort köpta så sent på säsongen så att minst 1/3 av tiden var kvar vid stängning 5/4-20. Om man har köpt sitt säsongskort tidigt men inte aktiverat det förrän sent på säsongen så har man haft möjlighet att åka. Och det kan ju inte Skistar lastas för. Själv är jag väldigt diskvalificerad med första åkdag 15/11-19. Jag sa till sonen att han skulle maila Skistar så att han är med i matchen om det nu blir så. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Skistar vägrar betala tillbaka delar av årskorten
Tillbaka
Topp