Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Skistar vägrar betala tillbaka delar av årskorten
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="MissZ" data-source="post: 1204137" data-attributes="member: 165801"><p>Såg just att en återbetalning för delar av mitt säsongskort kommit in. Blev förvånad över att vi fick något. Närmre Force Majeure än det här känns ju svårt att komma.</p><p>Det var förvisso nästan 1/3 kvar av säsongen. (Alperna)</p><p></p><p> I mail förklarade de att de tittat på åkstatistik och jämfört med de senaste fyra åren om man haft säsongskort då och räknat ut en summa efter det. Vet dock inte om man fick mer om man förväntats åka mer just perioden de stängde eller om man fick mindre för att man använt kortet mycket redan. Jag fick iaf knappt 15% tillbaka och iom jag räknat med 0 så var det en glad överraskning. Inget krångligt heller. Mailade mitt säsongskortnummer till given adress och sedan mina kontouppgifter så kom pengarna.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="MissZ, post: 1204137, member: 165801"] Såg just att en återbetalning för delar av mitt säsongskort kommit in. Blev förvånad över att vi fick något. Närmre Force Majeure än det här känns ju svårt att komma. Det var förvisso nästan 1/3 kvar av säsongen. (Alperna) I mail förklarade de att de tittat på åkstatistik och jämfört med de senaste fyra åren om man haft säsongskort då och räknat ut en summa efter det. Vet dock inte om man fick mer om man förväntats åka mer just perioden de stängde eller om man fick mindre för att man använt kortet mycket redan. Jag fick iaf knappt 15% tillbaka och iom jag räknat med 0 så var det en glad överraskning. Inget krångligt heller. Mailade mitt säsongskortnummer till given adress och sedan mina kontouppgifter så kom pengarna. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Skistar vägrar betala tillbaka delar av årskorten
Tillbaka
Topp