Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Åre
Skistar vill stoppa offpiståkning i Åre
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="romo" data-source="post: 292218" data-attributes="member: 48099"><p>För er som har alla briljanta idér så kan jag ta lite fakta.</p><p></p><p>Det har gått två laviner på den här platsen de senaste åren och båda har varit utlösta av skidåkare och har nått ut på WC-leden.</p><p></p><p>Jag kan garantera att i den branten går det väldigt sällan/aldrig renar och andra djur som föreslagits, dom är inte så tröga att dom väljer att knalla omkring där.</p><p></p><p>Att bygga ett staket som skulle hålla för dom tyngderna vi pratar om här är ju löjeväckande , vi pratar isåfall om en tjock betongmur eller liknande.</p><p></p><p>Skistar har sprängt på platsen vid flera tillfällen de senaste åren.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="romo, post: 292218, member: 48099"] För er som har alla briljanta idér så kan jag ta lite fakta. Det har gått två laviner på den här platsen de senaste åren och båda har varit utlösta av skidåkare och har nått ut på WC-leden. Jag kan garantera att i den branten går det väldigt sällan/aldrig renar och andra djur som föreslagits, dom är inte så tröga att dom väljer att knalla omkring där. Att bygga ett staket som skulle hålla för dom tyngderna vi pratar om här är ju löjeväckande , vi pratar isåfall om en tjock betongmur eller liknande. Skistar har sprängt på platsen vid flera tillfällen de senaste åren. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Åre
Skistar vill stoppa offpiståkning i Åre
Tillbaka
Topp