Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Åre
Skistar vill stoppa offpiståkning i Åre
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="romo" data-source="post: 292284" data-attributes="member: 48099"><p>Jag har väl inte sagt att det är ett problem ??</p><p></p><p>Läs tråden innan du skriver mer trams.</p><p></p><p>Jag har bara svarat på inlägget från " Kemi" kl 21.07 som skrev ..</p><p></p><p>Citat </p><p></p><p>" Men allvarligt spräng lite i branten ibland och sätt upp lite staket typ precis ovanför transportsträckan så inte den jävla lavinen når dit! "</p><p></p><p>Min åsikt där är att man kan inte bygga ett staket "precis ovanför" WC-leden för att förhindra att en lavin kommer ut på vägen.</p><p></p><p>Då måste det till en rejäl jävla betongmur.</p><p></p><p>Fattar du nu eller , annars ger jag upp.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="romo, post: 292284, member: 48099"] Jag har väl inte sagt att det är ett problem ?? Läs tråden innan du skriver mer trams. Jag har bara svarat på inlägget från " Kemi" kl 21.07 som skrev .. Citat " Men allvarligt spräng lite i branten ibland och sätt upp lite staket typ precis ovanför transportsträckan så inte den jävla lavinen når dit! " Min åsikt där är att man kan inte bygga ett staket "precis ovanför" WC-leden för att förhindra att en lavin kommer ut på vägen. Då måste det till en rejäl jävla betongmur. Fattar du nu eller , annars ger jag upp. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Åre
Skistar vill stoppa offpiståkning i Åre
Tillbaka
Topp