Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Åre
Skistar vill stoppa offpiståkning i Åre
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="romo" data-source="post: 292333" data-attributes="member: 48099"><p>Men va fan är du oxå analfabet ?</p><p></p><p>Läs igenom vad jag har skrivit ett par gånger till och fundera sen på vad jag har sagt hittills.</p><p></p><p>Men du är väl en sån där som inte orkar läsa hela tråden utan hoppar in på mitten och ska vara duktig .</p><p></p><p>Jag har aldrig sagt att jag vill ha några staket längst ner eftersom dom måste vara gigantiska.</p><p></p><p>Jag har hela tiden försökt förklara för i första hand personen " KEMI " som kl 21.07 lämnade detta förslaget att det skulle bli gigantiska staket om man ska göra dom längst ner.</p><p></p><p>Sen fattade tydligen inte Hasse detta trots att jag förklarade detta ingående flera gånger.</p><p></p><p>Nu fattar tydligen inte du heller att jag inte håller med KEMI utan bara förklarar för honom precis det du säger att en lavin stoppar man inte med staket i botten för då måste dom vara jävligt stora.</p><p></p><p>Jag tar det en gång till för säkerhets skull.</p><p></p><p>Det behövs enorma "staket" om man ska sätta dom nere vid WC-leden därför tycker JAG att det var ett dumt förslag som lämnades av KEMI igår kl 21:07.</p><p></p><p>Detta betyder alltså att JAG inte tycker det var en bra idé.</p><p></p><p>Gick det in i skallen nu eller ?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="romo, post: 292333, member: 48099"] Men va fan är du oxå analfabet ? Läs igenom vad jag har skrivit ett par gånger till och fundera sen på vad jag har sagt hittills. Men du är väl en sån där som inte orkar läsa hela tråden utan hoppar in på mitten och ska vara duktig . Jag har aldrig sagt att jag vill ha några staket längst ner eftersom dom måste vara gigantiska. Jag har hela tiden försökt förklara för i första hand personen " KEMI " som kl 21.07 lämnade detta förslaget att det skulle bli gigantiska staket om man ska göra dom längst ner. Sen fattade tydligen inte Hasse detta trots att jag förklarade detta ingående flera gånger. Nu fattar tydligen inte du heller att jag inte håller med KEMI utan bara förklarar för honom precis det du säger att en lavin stoppar man inte med staket i botten för då måste dom vara jävligt stora. Jag tar det en gång till för säkerhets skull. Det behövs enorma "staket" om man ska sätta dom nere vid WC-leden därför tycker JAG att det var ett dumt förslag som lämnades av KEMI igår kl 21:07. Detta betyder alltså att JAG inte tycker det var en bra idé. Gick det in i skallen nu eller ? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Åre
Skistar vill stoppa offpiståkning i Åre
Tillbaka
Topp