Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Skistars pengahunger spränger nya gränser :(
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="WillyTheKid" data-source="post: 1206473" data-attributes="member: 169850"><p>I USA går det gratisbussar till liftarna från parkeringen. Allt för att slippa trängsel med parkerade bilar samt för att skona miljön. Vet att Idre hade ett litet tåg som hämtade upp människor vid stugorna för att transportera till liften. Har lite koll på hur det ser ut på andra anläggningar i Sverige.</p><p></p><p>Men med så mycket jippon utöver skidåkning i Skistars anläggningar måste det finansieras på något sätt.</p><p></p><p>Själv håller jag mig så långt bort från Skistar som det går, anläggningarna påminner för mycket om Bert´s idé med sommarland(fast på vintern)</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="WillyTheKid, post: 1206473, member: 169850"] I USA går det gratisbussar till liftarna från parkeringen. Allt för att slippa trängsel med parkerade bilar samt för att skona miljön. Vet att Idre hade ett litet tåg som hämtade upp människor vid stugorna för att transportera till liften. Har lite koll på hur det ser ut på andra anläggningar i Sverige. Men med så mycket jippon utöver skidåkning i Skistars anläggningar måste det finansieras på något sätt. Själv håller jag mig så långt bort från Skistar som det går, anläggningarna påminner för mycket om Bert´s idé med sommarland(fast på vintern) [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Skistars pengahunger spränger nya gränser :(
Tillbaka
Topp