Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Skistore vs. Sportconrad
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="MikeMike" data-source="post: 204793"><p>Reklamation fixad under på ca 15 minuter. </p><p>Men hur då?</p><p>Jo så här, köpte skidorna hos en välkänd skidbutik i Sthlm. Pajade bindningen i Åre, gick in på en vällkänd butik i Åre. Fick ut ett par demoskidor dirket, och svar på em att jag får ny bindning moterad under natten på mina skidor. </p><p>Pris: nada krona! </p><p>Beat that conrad lover!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="MikeMike, post: 204793"] Reklamation fixad under på ca 15 minuter. Men hur då? Jo så här, köpte skidorna hos en välkänd skidbutik i Sthlm. Pajade bindningen i Åre, gick in på en vällkänd butik i Åre. Fick ut ett par demoskidor dirket, och svar på em att jag får ny bindning moterad under natten på mina skidor. Pris: nada krona! Beat that conrad lover! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Skistore vs. Sportconrad
Tillbaka
Topp