Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Skistore vs. Sportconrad
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Dustbin_Dan" data-source="post: 204816" data-attributes="member: 28198"><p>"Personlig service"</p><p>Vadfan är det? Skulle gärna betala för att slippa se, men framförallt för att slippa få "råd" av personalen som säljer utrustning! </p><p>Hur stor procent av skidförsäljarna vet vad dom gör när dom snackar skidor med sina kunder? 25-30%?</p><p>Var med om en mardrömsupplevelse när jag skulle köpa pjäxor förra året. Gick till en centralt belägen butik i Fat City (Åre) för att prova och fick lite "hjälp". Gick småskrattandes därifrån efter en halvtimma som var helt bortkastad. </p><p>Frågade bla: </p><p>- Ska dom sitta så löst? och fick svaret att jag var "oldschool" som drog åt ordentligt. Alla pjux var minst en halvstorlek för stor, och det fanns inget intresse om min bakgrund som skidåkare.</p><p>Gick sen och provade hos proffsen som är undantaget som bekräftar regeln på Sportkällaren och fick riktig hjälp av ickediscopersonal som vet vad dom gör. </p><p>Tyvärr köpte jag pjäxor privat för halva priset sedan och är skitnöjd.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Dustbin_Dan, post: 204816, member: 28198"] "Personlig service" Vadfan är det? Skulle gärna betala för att slippa se, men framförallt för att slippa få "råd" av personalen som säljer utrustning! Hur stor procent av skidförsäljarna vet vad dom gör när dom snackar skidor med sina kunder? 25-30%? Var med om en mardrömsupplevelse när jag skulle köpa pjäxor förra året. Gick till en centralt belägen butik i Fat City (Åre) för att prova och fick lite "hjälp". Gick småskrattandes därifrån efter en halvtimma som var helt bortkastad. Frågade bla: - Ska dom sitta så löst? och fick svaret att jag var "oldschool" som drog åt ordentligt. Alla pjux var minst en halvstorlek för stor, och det fanns inget intresse om min bakgrund som skidåkare. Gick sen och provade hos proffsen som är undantaget som bekräftar regeln på Sportkällaren och fick riktig hjälp av ickediscopersonal som vet vad dom gör. Tyvärr köpte jag pjäxor privat för halva priset sedan och är skitnöjd. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Skistore vs. Sportconrad
Tillbaka
Topp