Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Skistore vs. Sportconrad
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Dustbin_Dan" data-source="post: 205855" data-attributes="member: 28198"><p>Tycker inte att jag säger emot mig själv!</p><p>Handla på Conrad och få råd med både och. Utan att prioritera. Köper hellre lyxvaror men betalar för basvaror. Bor man i Åre så är lagg basvaror. Inget jag prioriterar bort alltså. Har inte köpt lagg i butik sedan 91. Handlat av sponsnissar som sålt men nu är ju Conrad ändå billigare. Och har bättre reklamationsrätt!</p><p></p><p>Även om vi tycker olika så är det diskussioner som den här som ger hopp åt det här forumet mitt i den intellektuella öken som annars råder.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Dustbin_Dan, post: 205855, member: 28198"] Tycker inte att jag säger emot mig själv! Handla på Conrad och få råd med både och. Utan att prioritera. Köper hellre lyxvaror men betalar för basvaror. Bor man i Åre så är lagg basvaror. Inget jag prioriterar bort alltså. Har inte köpt lagg i butik sedan 91. Handlat av sponsnissar som sålt men nu är ju Conrad ändå billigare. Och har bättre reklamationsrätt! Även om vi tycker olika så är det diskussioner som den här som ger hopp åt det här forumet mitt i den intellektuella öken som annars råder. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Skistore vs. Sportconrad
Tillbaka
Topp