Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Skistore vs. Sportconrad
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Dustbin_Dan" data-source="post: 205864" data-attributes="member: 28198"><p>Håller med om att det är fult att utnyttja butikerna som provrum, Det gör jag inte. Däremot typ testhelgen vid lucia.</p><p>Hade jag fått bra service när jag provade pjäxor så hade jag handlat på plats. Nu var det inte så tyvärr. Kan rekommendera en butik som heter Mountain Recycle i Åre!</p><p>Har jobbat i butik och sålt lagg. direktivet då var att jag kunde ge 20% lätt men helst ta fullpris och lägga med grejer för 20% av värdet. Då är man inte långt från Conradpriser.</p><p>DH cykeln är köpt i butik. Tyvärr redan 2000 och inte använd sedan 01 av olika skäl(barn, husrenovering mm) Men snart blir det en ny och tyvärr inte fan kommer jag köpa den i butik. Däremot privat via nätet beg förmodligen.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Dustbin_Dan, post: 205864, member: 28198"] Håller med om att det är fult att utnyttja butikerna som provrum, Det gör jag inte. Däremot typ testhelgen vid lucia. Hade jag fått bra service när jag provade pjäxor så hade jag handlat på plats. Nu var det inte så tyvärr. Kan rekommendera en butik som heter Mountain Recycle i Åre! Har jobbat i butik och sålt lagg. direktivet då var att jag kunde ge 20% lätt men helst ta fullpris och lägga med grejer för 20% av värdet. Då är man inte långt från Conradpriser. DH cykeln är köpt i butik. Tyvärr redan 2000 och inte använd sedan 01 av olika skäl(barn, husrenovering mm) Men snart blir det en ny och tyvärr inte fan kommer jag köpa den i butik. Däremot privat via nätet beg förmodligen. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Skistore vs. Sportconrad
Tillbaka
Topp