Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Pistskidor
Skit under skidan.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Deleted member 80259" data-source="post: 952637"><p>Min erfarenhet säger mig att färgade belag med massa krimskrams har mycket lättare för att torka ut är rena svarta undersidor. Även skidor jag haft som har haft bara enstaka partier med färg, kan vara ett företags logga eller liknande, har blivit som sandpapper just där loggan sitter. Jag har även planslipat några såna skidor och resultatet blev att övriga belaget blev bra, men där det var inslag av färg var det fortfarande som sandpapper haha. Jag har bara löst det med att dunka på en jävla massa valla och försökt mätta det torra med typ gult, men jag tror faktiskt inte det handlar om att det är torrt utan det är något annat som gör att det blir så där färgen är.</p><p></p><p>Haha vilket jävla meningslöst inlägg! Men tänkte att fler kanske upplevt samma sak med färgade belag.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Deleted member 80259, post: 952637"] Min erfarenhet säger mig att färgade belag med massa krimskrams har mycket lättare för att torka ut är rena svarta undersidor. Även skidor jag haft som har haft bara enstaka partier med färg, kan vara ett företags logga eller liknande, har blivit som sandpapper just där loggan sitter. Jag har även planslipat några såna skidor och resultatet blev att övriga belaget blev bra, men där det var inslag av färg var det fortfarande som sandpapper haha. Jag har bara löst det med att dunka på en jävla massa valla och försökt mätta det torra med typ gult, men jag tror faktiskt inte det handlar om att det är torrt utan det är något annat som gör att det blir så där färgen är. Haha vilket jävla meningslöst inlägg! Men tänkte att fler kanske upplevt samma sak med färgade belag. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Pistskidor
Skit under skidan.
Tillbaka
Topp