Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Mode
Skiunit.No
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="bajskorvenflerkzfejja" data-source="post: 386080" data-attributes="member: 63409"><p>Hej allihopa! Det är så att jag för cirka två veckor sen beställde en avalaan Moonwalker från Skiunit.no och den har inte kommit än. Men det är inte detta som oroar mig utan jag har nu under alla dagar under den här veckan försökt att få tag på killen i Norge per telefon men han har ej svarat. Och när jag har ringt har jag ringt på rimliga tider ca. två gånger per dag. Sedan när jag skulle kolla hans nummer på sidan för någon dag sedan så hade han tagit bort det av någon anledning.</p><p></p><p>Så jag undrar om någon annan här på freeride har beställt något från den här sidan och hur lång tid det tog för er att få grejerna.</p><p></p><p>Ps. overalen fanns hos honom förra veckanDs.</p><p></p><p> MVH Bajeskörv!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="bajskorvenflerkzfejja, post: 386080, member: 63409"] Hej allihopa! Det är så att jag för cirka två veckor sen beställde en avalaan Moonwalker från Skiunit.no och den har inte kommit än. Men det är inte detta som oroar mig utan jag har nu under alla dagar under den här veckan försökt att få tag på killen i Norge per telefon men han har ej svarat. Och när jag har ringt har jag ringt på rimliga tider ca. två gånger per dag. Sedan när jag skulle kolla hans nummer på sidan för någon dag sedan så hade han tagit bort det av någon anledning. Så jag undrar om någon annan här på freeride har beställt något från den här sidan och hur lång tid det tog för er att få grejerna. Ps. overalen fanns hos honom förra veckanDs. MVH Bajeskörv! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Mode
Skiunit.No
Tillbaka
Topp