Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Skjære ut midtfeltet på fellene?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="larsrudal" data-source="post: 988258" data-attributes="member: 81429"><p>Mina BD hudar var ursprungligen för ett par Arno Adam. Hudarna funkade ju grymt på dem. Nu har jag ett par Sidestash. Skulle tro att de är 2 cm bredare så jag har gjort split-skins av dem, till typ 20 cm från ändarna. Är ju funkis men som du skriver är fästet inte det bästa (hudarna är ju över 10 år också). Ett annat problem är att det blir meckigt att få på och av hudarna, särskilt om det blåser. Personligen skulle jag aldrig splitta hudar av annan anledning än att få ett par för smala hudar att funka på ett par breda skidor. Jag går ju iofs bara på tur i alperna där man sällan går långa sträckor på platten men så tycker jag i alla fall.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="larsrudal, post: 988258, member: 81429"] Mina BD hudar var ursprungligen för ett par Arno Adam. Hudarna funkade ju grymt på dem. Nu har jag ett par Sidestash. Skulle tro att de är 2 cm bredare så jag har gjort split-skins av dem, till typ 20 cm från ändarna. Är ju funkis men som du skriver är fästet inte det bästa (hudarna är ju över 10 år också). Ett annat problem är att det blir meckigt att få på och av hudarna, särskilt om det blåser. Personligen skulle jag aldrig splitta hudar av annan anledning än att få ett par för smala hudar att funka på ett par breda skidor. Jag går ju iofs bara på tur i alperna där man sällan går långa sträckor på platten men så tycker jag i alla fall. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Skjære ut midtfeltet på fellene?
Tillbaka
Topp