Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Skjuts Cham-Sverige
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Sigvard" data-source="post: 63663" data-attributes="member: 34205"><p>Befinner mig for tillfallet i Chamonix. Har boende fram till den 14 feb. Ar det nagon som styr kosan hemat Sverige da(eller ett tag innan for den delen)som har en plats kvar i bilen som jag skulle fa fylla? Har inte sa jattemycket packning med mig och jag ar inte sa stor. vilket ju innebar att jag inte tar sa mycket plats. sa bra eller hur?! Har ni en plats over sa hor av er pa mikaelhelgesson@hotmail.com eller pa 070 384 10 54</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Sigvard, post: 63663, member: 34205"] Befinner mig for tillfallet i Chamonix. Har boende fram till den 14 feb. Ar det nagon som styr kosan hemat Sverige da(eller ett tag innan for den delen)som har en plats kvar i bilen som jag skulle fa fylla? Har inte sa jattemycket packning med mig och jag ar inte sa stor. vilket ju innebar att jag inte tar sa mycket plats. sa bra eller hur?! Har ni en plats over sa hor av er pa mikaelhelgesson@hotmail.com eller pa 070 384 10 54 [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Skjuts Cham-Sverige
Tillbaka
Topp