skjuts frankrike - sverige

majamaria

Ny medlem
skjuts frankrike - sverige
hej! vi ar tva stycken som for narvarande befinner oss i val d`isere och har tankt forsoka ta oss hem harifran nagon gang runt den 5e maj.
undrar om det finns nagon/nagra i narheten av oss med plats for oss tva + packning i sin bil. vi har ett korkort och bidrar saklart med bensinpengar och sant.
ring pa +33 682 95 6220 om ni kanner er traffade.

/maria & jonas
 

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp