Skjuts schweiz-sve...

sofiah

Ny medlem
Skjuts schweiz-sve...
Hej, isista minuten (som vanligt...) letar jag efter skjuts hem t Sverige. Befinner mig i Engelberg. Sà om nàn har plats hem senast den 29 april skulle jag bli skitgla`!! Har körkort och delar givetsvis pà bensinen.
Sà om nàn àker förbi i närheten maila fort!
sofiahen78@hotmail.com
 

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp