Munkers Ny medlem 2003-11-12 Skjuts till Avoriaz??? #1 Skall ngn dit???, de tskall nämlgen vi, vi e tre killar och behöver bilsjuts el ngt Hör av er? Vi har boende att erbjuda om det är så!!!
Skall ngn dit???, de tskall nämlgen vi, vi e tre killar och behöver bilsjuts el ngt Hör av er? Vi har boende att erbjuda om det är så!!!
Johan_Stralfors Ny medlem 2003-11-12 Skjuts till Avoriaz??? #2 Tåg till Geneve, buss därifrån? Ni slipper en rostig 240 från 85 som säckar på Autobahn