Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
skjuts till chamonix!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Natalie" data-source="post: 28068" data-attributes="member: 29843"><p>sitter i en liten knipa att ta mig till chamonix i början av december, har lägenheten from den 1a till 11e maj, ska förhoppnignsvis jobba annars blire inge vidare långt kalas... hoppas på sköna åk och nica folk, är övertygad om att man kommer att få bådadera! är dock inte lika säker på hur jag ska komma ifrån detta råttiga göteborg snabbast och billigast möjligt, det kronglar b l a med busstrans från genenve och cham och så där. ska du köra ner till cham i början på dec så tveka ej att höra av dig till mig!!! garanterar mycket trevligt ressällskap!!</p><p></p><p>hare bra! /natalie</p><p> 0736-913545</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Natalie, post: 28068, member: 29843"] sitter i en liten knipa att ta mig till chamonix i början av december, har lägenheten from den 1a till 11e maj, ska förhoppnignsvis jobba annars blire inge vidare långt kalas... hoppas på sköna åk och nica folk, är övertygad om att man kommer att få bådadera! är dock inte lika säker på hur jag ska komma ifrån detta råttiga göteborg snabbast och billigast möjligt, det kronglar b l a med busstrans från genenve och cham och så där. ska du köra ner till cham i början på dec så tveka ej att höra av dig till mig!!! garanterar mycket trevligt ressällskap!! hare bra! /natalie 0736-913545 [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
skjuts till chamonix!
Tillbaka
Topp