Skjuts till Val´d Isère???

fogy

Medlem
Skjuts till Val´d Isère???
Tja, jag undrar om någon (mot all förmodan) ska ner till Val´d Isère (eller omnejd) på påsk. Jag hade tänkt vecka 17, alltså veckan efter "riktiga" påsk. Skulle va så siiiit bra
 

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp