Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Skjuts till Val ´disere trakten erbjuds
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="ohldrick" data-source="post: 63552" data-attributes="member: 38166"><p>Jag ska Dra med min VW-buss (92:a) till Val´disere. Kielfärjan går från GBG 19:30 fredagen den 9:e januari. </p><p></p><p>Vi splittar på färjebiljetten och soppapengarna. Färjan kostar ca 1000:-/2pers.</p><p></p><p>Jag har en plats över i min 105cm breda säng och pasagerarstol, om det är nånn som vill kroka på så behöver jag en co-driver.</p><p></p><p>Jag bor i kungälv, är 22 bast, Windsurfar och åker skidor. Har just brutit upp med tjejjen och ska ut i europa och röjja runt, men för det är jag ändå inte oseriös. </p><p></p><p>Jag skall beställa biljetterna nu på onsdagen den 7:e januari. Hör av dig snart så kan vi snacka om greejjen!</p><p></p><p>MVH Ulrik</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="ohldrick, post: 63552, member: 38166"] Jag ska Dra med min VW-buss (92:a) till Val´disere. Kielfärjan går från GBG 19:30 fredagen den 9:e januari. Vi splittar på färjebiljetten och soppapengarna. Färjan kostar ca 1000:-/2pers. Jag har en plats över i min 105cm breda säng och pasagerarstol, om det är nånn som vill kroka på så behöver jag en co-driver. Jag bor i kungälv, är 22 bast, Windsurfar och åker skidor. Har just brutit upp med tjejjen och ska ut i europa och röjja runt, men för det är jag ändå inte oseriös. Jag skall beställa biljetterna nu på onsdagen den 7:e januari. Hör av dig snart så kan vi snacka om greejjen! MVH Ulrik [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Skjuts till Val ´disere trakten erbjuds
Tillbaka
Topp