Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
skjuts???
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Lappland" data-source="post: 57125" data-attributes="member: 15783"><p>Vi ska vara nere i La Grave till den 9:e december. Trolig resrutt är att lämna Sörmland den 6:e för att sova en natt i Skåne hos släktingar som gärna inhyser medresenärer. Vi lämnar Skåne tidigt den 7:e och sover kanske en natt i Lyon hos gamla bummarvänner (samma sak för inkvartering gäller där) innan vi når La Grave den 9:e. Vid rätt överenskommelse kan vi kanske ta vägen förbi Chamonix eller släppa av dig på lämplig knutpunkt.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Lappland, post: 57125, member: 15783"] Vi ska vara nere i La Grave till den 9:e december. Trolig resrutt är att lämna Sörmland den 6:e för att sova en natt i Skåne hos släktingar som gärna inhyser medresenärer. Vi lämnar Skåne tidigt den 7:e och sover kanske en natt i Lyon hos gamla bummarvänner (samma sak för inkvartering gäller där) innan vi når La Grave den 9:e. Vid rätt överenskommelse kan vi kanske ta vägen förbi Chamonix eller släppa av dig på lämplig knutpunkt. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
skjuts???
Tillbaka
Topp