Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Skogsåkning St Anton
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="flarne" data-source="post: 997338" data-attributes="member: 16542"><p>Ska till St Anton på lördag för första gången och det ser ut att bli snö vilket naturligtvis är trevligt. Det som inte är lika mysigt är ju den begränsade sikten som brukar komma med det. Normalt så flyr man ju då till skogen men St Anton är ju ganska öppet och vad jag förstår är det förbjudet att åka i delar av den skog som finns. </p><p></p><p>Skulle behöva tips var man kan dra om puderväder och nollsikt drar in. Ni behöver ju inte avslöja era gömda dalar och hemliga favoriter bara peka mig i rätt riktning.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="flarne, post: 997338, member: 16542"] Ska till St Anton på lördag för första gången och det ser ut att bli snö vilket naturligtvis är trevligt. Det som inte är lika mysigt är ju den begränsade sikten som brukar komma med det. Normalt så flyr man ju då till skogen men St Anton är ju ganska öppet och vad jag förstår är det förbjudet att åka i delar av den skog som finns. Skulle behöva tips var man kan dra om puderväder och nollsikt drar in. Ni behöver ju inte avslöja era gömda dalar och hemliga favoriter bara peka mig i rätt riktning. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Skogsåkning St Anton
Tillbaka
Topp