Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Skogsskidåkning och offpist i Ischgl?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Nissen" data-source="post: 139548" data-attributes="member: 56884"><p>Hej och god fortsättning</p><p></p><p>Jag kommer att vara i Ischgl under vecka fem 2006 och sitter nu med en lånad pistkarta tittar efter skogsskidåkning. Är det någon som har några konkreta tipps på vettiga skogsrepor och någorlunda lättillgänglig offpist (det är inga problem om man behöver gå en liten bit)?</p><p></p><p>Om förhållandena är bra kommer jag att gå med guide en dag, men det är ju inte helt fel att kunna hitta kul åkning själv!</p><p></p><p>M v h Johan</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Nissen, post: 139548, member: 56884"] Hej och god fortsättning Jag kommer att vara i Ischgl under vecka fem 2006 och sitter nu med en lånad pistkarta tittar efter skogsskidåkning. Är det någon som har några konkreta tipps på vettiga skogsrepor och någorlunda lättillgänglig offpist (det är inga problem om man behöver gå en liten bit)? Om förhållandena är bra kommer jag att gå med guide en dag, men det är ju inte helt fel att kunna hitta kul åkning själv! M v h Johan [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Skogsskidåkning och offpist i Ischgl?
Tillbaka
Topp