Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Skoljobb.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Koppelman" data-source="post: 392751" data-attributes="member: 57206"><p>Helt okej text men jag skulle hellre kalla det "Artikel" än "krönika".</p><p></p><p>Hurvida texten är bra skriven eller så måste man ändå utgå från killens egna förutsättningar, då i detta fall främst ålder. Syftar på att man inte ahr gått in så djupt på Svenskan än vid 14-års ålder.</p><p></p><p>Oscarius har i viss mån rätt att den inte är jättebra skriven men man får ta hänsyn till att han faktiskt går i 7:an eller 8:an. Sen tycker jag att man ska argumentera för sin kritik, alltså ge tips på förbättringar.</p><p></p><p>Styckeindelning behövs lite nogrannare, dela in texten genom att avsluta ett stycke då du avslutat en argumentation, ett ämne osv. Röda tråden är också viktig, att du försöker hålla dig till sakinnehållet, till det du vill att din text ska handla om, det ska alltså kretsa kring rubriken därför tycker jag det vore bra att ändra överskrift eller text.</p><p></p><p>Good luck!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Koppelman, post: 392751, member: 57206"] Helt okej text men jag skulle hellre kalla det "Artikel" än "krönika". Hurvida texten är bra skriven eller så måste man ändå utgå från killens egna förutsättningar, då i detta fall främst ålder. Syftar på att man inte ahr gått in så djupt på Svenskan än vid 14-års ålder. Oscarius har i viss mån rätt att den inte är jättebra skriven men man får ta hänsyn till att han faktiskt går i 7:an eller 8:an. Sen tycker jag att man ska argumentera för sin kritik, alltså ge tips på förbättringar. Styckeindelning behövs lite nogrannare, dela in texten genom att avsluta ett stycke då du avslutat en argumentation, ett ämne osv. Röda tråden är också viktig, att du försöker hålla dig till sakinnehållet, till det du vill att din text ska handla om, det ska alltså kretsa kring rubriken därför tycker jag det vore bra att ändra överskrift eller text. Good luck! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Skoljobb.
Tillbaka
Topp