Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Sköna orter och säsongare
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Cith" data-source="post: 1063477" data-attributes="member: 155067"><p>Jag letar efter alla sköna säsongsorter med sköna säsongare! </p><p>Jag är en skidnörd som håller på att planera för en andra säsong. Har bara ett litet problem, jag vet inte alls vart jag ska åka... Förra säsongen spenderade jag i Bad Gastein och det var det bästa jag har gjort men känner mig klar där och letar nu efter ett nytt ställe i alperna med sköna säsongare, breda pister och lättillgänglig offpist. Har slitit häcken av mig hemma så har inte tänkt att jobba under säsongen utan det blir bara utvecklande träning på att åka skidor o dricka öl. Så vart ska man åka? Släng gärna in ett tips om var du ska åka eller om var du har varit och kan rekommendera!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Cith, post: 1063477, member: 155067"] Jag letar efter alla sköna säsongsorter med sköna säsongare! Jag är en skidnörd som håller på att planera för en andra säsong. Har bara ett litet problem, jag vet inte alls vart jag ska åka... Förra säsongen spenderade jag i Bad Gastein och det var det bästa jag har gjort men känner mig klar där och letar nu efter ett nytt ställe i alperna med sköna säsongare, breda pister och lättillgänglig offpist. Har slitit häcken av mig hemma så har inte tänkt att jobba under säsongen utan det blir bara utvecklande träning på att åka skidor o dricka öl. Så vart ska man åka? Släng gärna in ett tips om var du ska åka eller om var du har varit och kan rekommendera! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Sköna orter och säsongare
Tillbaka
Topp