Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Skönaste krashen?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="odlander" data-source="post: 225423" data-attributes="member: 64349"><p>då drar vi upp mitt hopp från 5meter i hopptornet (inomhus)</p><p>kommer fram, tänker kyligt dra av en 720 truck driver där uppifrån, klassen kollar ivrigt...</p><p>Springer mot kanten och sen när jag ska hoppa upp ut så HALKAR jag på matt-kanten.</p><p>Jag ser ut som en skadeskjuten kråka och ser landningen komma som i slow-motion.</p><p>När jag landar ville jag inte sätta ut händerna för att dyka eller nåt utan jag har panik,</p><p>så jag fäller huvudet uppåt på nåt konstigt vis.</p><p>Vatten-ytan bryts av min kind, jag däcka och badvakten hoppa i och hämta mig.</p><p>Klassen snacka om det i 1 månad och hela skolan visste det sen :D</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="odlander, post: 225423, member: 64349"] då drar vi upp mitt hopp från 5meter i hopptornet (inomhus) kommer fram, tänker kyligt dra av en 720 truck driver där uppifrån, klassen kollar ivrigt... Springer mot kanten och sen när jag ska hoppa upp ut så HALKAR jag på matt-kanten. Jag ser ut som en skadeskjuten kråka och ser landningen komma som i slow-motion. När jag landar ville jag inte sätta ut händerna för att dyka eller nåt utan jag har panik, så jag fäller huvudet uppåt på nåt konstigt vis. Vatten-ytan bryts av min kind, jag däcka och badvakten hoppa i och hämta mig. Klassen snacka om det i 1 månad och hela skolan visste det sen :D [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Skönaste krashen?
Tillbaka
Topp