Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Skönaste krashen?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="kimkimkim" data-source="post: 225466" data-attributes="member: 31640"><p>Då släpliften som går upp till parken och de andra backarna inte hade öppnat utan bara knappliften där gröna linjen finns var öppen tänkte jag att jag kör väl några åk i den och lattjar lite. det här utspelar sig en tidig morgon i backen när det var alpin tävling där, vilket innebär en massa folk, våran barnbacke ligger precis ovanför målfållan för tävlingen vilket gör att alla ser vad som händer i den backen. jag som var på väg upp för att göra mitt första åk gör i första av det tre små hoppen en 180, jag fortsätter till nästa hopp som är ungefär som en spine, brant och kort. jag brukar alltid flyga för kort när jag switchar så jag lägger en etta baklänges in i hoppet och flyger ett par mil för långt det blev en switch 180 med alldeles för långt flyg och jag landade på mage och spräckte glaset på glasögonen så att det rispade upp mitt ansikte. jag blödde ur munnen och näsan och hade skrapat upp i princip hela ansiktet. jag reste mig upp halvt medvetslös och åkte med mitt bloda fejs förbi hela tävlingspubliken som säkert lär ha sett hela kalaset, sådär cleant...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="kimkimkim, post: 225466, member: 31640"] Då släpliften som går upp till parken och de andra backarna inte hade öppnat utan bara knappliften där gröna linjen finns var öppen tänkte jag att jag kör väl några åk i den och lattjar lite. det här utspelar sig en tidig morgon i backen när det var alpin tävling där, vilket innebär en massa folk, våran barnbacke ligger precis ovanför målfållan för tävlingen vilket gör att alla ser vad som händer i den backen. jag som var på väg upp för att göra mitt första åk gör i första av det tre små hoppen en 180, jag fortsätter till nästa hopp som är ungefär som en spine, brant och kort. jag brukar alltid flyga för kort när jag switchar så jag lägger en etta baklänges in i hoppet och flyger ett par mil för långt det blev en switch 180 med alldeles för långt flyg och jag landade på mage och spräckte glaset på glasögonen så att det rispade upp mitt ansikte. jag blödde ur munnen och näsan och hade skrapat upp i princip hela ansiktet. jag reste mig upp halvt medvetslös och åkte med mitt bloda fejs förbi hela tävlingspubliken som säkert lär ha sett hela kalaset, sådär cleant... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Skönaste krashen?
Tillbaka
Topp