Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Skönaste krashen?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Ktrum" data-source="post: 228031" data-attributes="member: 48132"><p>Min i alla fall roligaste krasch var på en frilufs dag..</p><p>Åker några upp värmings åk och märker att det går oerhört bra så jag frågar klass kompisarna om dom ska följa med ut i skogen klart att dom vill det så vi åker ut kommer ut i ett kal hygge och då tänker alla på vad de ser..PUDER..SÅ vi åker ut drar några sköna svängar typ femton pers var med kommer till en klippa typ två meter hög var tio år då så var ju ganska dumstridig.Då tänker jag ä vafan let´s rule the mountain säger åt alla kompisarna att kolla så klart gör dom det.Det dumma var att jag inte tänkte på att det var en massa massa stora stenar två meter nedanför droppar landar rakt på en sten skidorna och jag flyger rakt ut i skogen.</p><p></p><p>Och här börjar äventyret kompisarna börjar ju så klart skratta tror jag i alla fall som nyss slagit i ett träd och svimmat av vaknar upp med en jävlig huvud värk.</p><p>Så klart efter att man har svimmat vet man ju inte var man är börjar då skrika efter mina kompisar går ut ur skogen ser att det inte finns en kotte så långt ögat når.Fan tänker jag då måste hitta mina skidor hittar dom rätt snabbt efter som dom låg vid trädet bredvid sätter på mig.Jävligt groggy börjar jag åka ner mot backen kommer ut och möts av avstängda liftar.helvete tänker jag då kollar ner mot botten till min lycka ser jag att det står bilar.Det som inte var lika kul var att jag var näastan längst upp på toppen och där nere går mina kompisar på bussen satan tänker jag då börjar gasa allt vad jag har sätter mig på skidorna och kör störtlopp ner för hela backen bussen håller på att stänga dörarna så jag tänker bara att jag måste komma på den där jävla bussen annars är det kört.Tur att jag inte stannat och tagit av mig skidorna för jag hinner precis i sista sekunden köra rakt ut på parkerningen mitt framför bussen och göra stopp tecken då tänker jag fna vilken tur går på bussen men till min stora förvåning var det fel buss helvete tänker jag var är min buss då kollar bakom hörnet mot liftarna och ser att de åker i ful kareta up och ner upp och ner.Då fattar jag att liftarna bara hade stannat för stunden och då kollar jag in i bussen och ser att det bara sitter en massa förskole barn där i.Det var fan den värsta grejen jag har vart med om och ont hade jag som fan hade ju typ fått en mindre hjärn skakning datan alltså.AJA SÅNT ÄR LIVET...</p><p>PEACE OUT //KALLE</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Ktrum, post: 228031, member: 48132"] Min i alla fall roligaste krasch var på en frilufs dag.. Åker några upp värmings åk och märker att det går oerhört bra så jag frågar klass kompisarna om dom ska följa med ut i skogen klart att dom vill det så vi åker ut kommer ut i ett kal hygge och då tänker alla på vad de ser..PUDER..SÅ vi åker ut drar några sköna svängar typ femton pers var med kommer till en klippa typ två meter hög var tio år då så var ju ganska dumstridig.Då tänker jag ä vafan let´s rule the mountain säger åt alla kompisarna att kolla så klart gör dom det.Det dumma var att jag inte tänkte på att det var en massa massa stora stenar två meter nedanför droppar landar rakt på en sten skidorna och jag flyger rakt ut i skogen. Och här börjar äventyret kompisarna börjar ju så klart skratta tror jag i alla fall som nyss slagit i ett träd och svimmat av vaknar upp med en jävlig huvud värk. Så klart efter att man har svimmat vet man ju inte var man är börjar då skrika efter mina kompisar går ut ur skogen ser att det inte finns en kotte så långt ögat når.Fan tänker jag då måste hitta mina skidor hittar dom rätt snabbt efter som dom låg vid trädet bredvid sätter på mig.Jävligt groggy börjar jag åka ner mot backen kommer ut och möts av avstängda liftar.helvete tänker jag då kollar ner mot botten till min lycka ser jag att det står bilar.Det som inte var lika kul var att jag var näastan längst upp på toppen och där nere går mina kompisar på bussen satan tänker jag då börjar gasa allt vad jag har sätter mig på skidorna och kör störtlopp ner för hela backen bussen håller på att stänga dörarna så jag tänker bara att jag måste komma på den där jävla bussen annars är det kört.Tur att jag inte stannat och tagit av mig skidorna för jag hinner precis i sista sekunden köra rakt ut på parkerningen mitt framför bussen och göra stopp tecken då tänker jag fna vilken tur går på bussen men till min stora förvåning var det fel buss helvete tänker jag var är min buss då kollar bakom hörnet mot liftarna och ser att de åker i ful kareta up och ner upp och ner.Då fattar jag att liftarna bara hade stannat för stunden och då kollar jag in i bussen och ser att det bara sitter en massa förskole barn där i.Det var fan den värsta grejen jag har vart med om och ont hade jag som fan hade ju typ fått en mindre hjärn skakning datan alltså.AJA SÅNT ÄR LIVET... PEACE OUT //KALLE [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Skönaste krashen?
Tillbaka
Topp