Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
skönt folk i Mayrhofen?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="agaton" data-source="post: 65887" data-attributes="member: 32469"><p>tjenare!</p><p>jag är en kille som ska ner till mitt andra hem snart!</p><p>Mayrhofen! har varit där i 16 år i rad::: så vist jag hittar till en å annan bar i den hålan=)</p><p>men jag har inget boende förän tors vecka 7 då jag får till träde i "min" lägenhet. men nu så har jag fått tid över.. så från den 1 feb tills tors vecka7 har jag inget boende men en massa lust och tid att komma ner å bonus åka lite.. så är det några sköna typer där nere som har en rya-matta eller ett badkar som man kan slagga på/i? eller annat förslag. så hör gärna av er! jag glider runt med twintip lagg men är inte främmande för att "hänga" lite med haschplankare.=) ps:givetvis så pröjsar jag för boendet. Ds:skriv gärna även om ni inte har ett boende att erbjuda men gör en sesong där nere!alltid kul med fler i backen! som kan hjälpas åt att sätta feta tyska på plats i lift kön! /mvh Agaton</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="agaton, post: 65887, member: 32469"] tjenare! jag är en kille som ska ner till mitt andra hem snart! Mayrhofen! har varit där i 16 år i rad::: så vist jag hittar till en å annan bar i den hålan=) men jag har inget boende förän tors vecka 7 då jag får till träde i "min" lägenhet. men nu så har jag fått tid över.. så från den 1 feb tills tors vecka7 har jag inget boende men en massa lust och tid att komma ner å bonus åka lite.. så är det några sköna typer där nere som har en rya-matta eller ett badkar som man kan slagga på/i? eller annat förslag. så hör gärna av er! jag glider runt med twintip lagg men är inte främmande för att "hänga" lite med haschplankare.=) ps:givetvis så pröjsar jag för boendet. Ds:skriv gärna även om ni inte har ett boende att erbjuda men gör en sesong där nere!alltid kul med fler i backen! som kan hjälpas åt att sätta feta tyska på plats i lift kön! /mvh Agaton [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
skönt folk i Mayrhofen?
Tillbaka
Topp