Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Skönt skidfolk i Oslo ? "Trampolin hall"?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Njaal" data-source="post: 464654" data-attributes="member: 81655"><p>Det finns ju en del parkar du kan jogga i, vid dig finns Tøyenparken och en till som jag inte kommer ihåg namnet på, som ligger lite närmare. Men om du är van med riktig skog så är detta inte helt tillfredställande. Det vanligaste för Oslo-bor som bor i centrum är att ta tunnelbanan til Sognsvann, tar 20 min från Carl Berner. Där finns det många bra stigar. Men för dig är det nog bäst att ta bussen till Tonsenhagen. Menar buss 31 går dit från Carl Berner, borde ta 10 min. Tonsenhagen är faktiskt start på en vandringsled som går ända til Jotunheimen! I skogarna där, som heter Lillomarka, tror jag du kommer att trivas! Har inte varit där, så räkna inte med att det är en vacker stig vid buss-stoppet. Dra upp och kolla en söndag du inte är bakfull eller det är dårligt väder. Sök på google på förhand.</p><p></p><p>Du vet det säkert redan, men om du behöver reseinformation så är www.trafikanten.no en ganska komplett sida.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Njaal, post: 464654, member: 81655"] Det finns ju en del parkar du kan jogga i, vid dig finns Tøyenparken och en till som jag inte kommer ihåg namnet på, som ligger lite närmare. Men om du är van med riktig skog så är detta inte helt tillfredställande. Det vanligaste för Oslo-bor som bor i centrum är att ta tunnelbanan til Sognsvann, tar 20 min från Carl Berner. Där finns det många bra stigar. Men för dig är det nog bäst att ta bussen till Tonsenhagen. Menar buss 31 går dit från Carl Berner, borde ta 10 min. Tonsenhagen är faktiskt start på en vandringsled som går ända til Jotunheimen! I skogarna där, som heter Lillomarka, tror jag du kommer att trivas! Har inte varit där, så räkna inte med att det är en vacker stig vid buss-stoppet. Dra upp och kolla en söndag du inte är bakfull eller det är dårligt väder. Sök på google på förhand. Du vet det säkert redan, men om du behöver reseinformation så är www.trafikanten.no en ganska komplett sida. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Skönt skidfolk i Oslo ? "Trampolin hall"?
Tillbaka
Topp