Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Åre
Skor för liftvärd under Period 2
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="mrtnpttrssn" data-source="post: 1022710" data-attributes="member: 59960"><p>Tack för bra svar! Jag har läst det du säger limegreen, och inlägget som linder länkar, men det svarar inte riktigt på min fråga. Jag är inte så orolig för att skorna kommer vara för kalla, för jag är inte så frusen av mig och jag har läst bra om Sorel-skorna. Det jag är lite rädd för är att de kommer vara för varma istället, så att man går runt och svettas i skorna och blir kall för att man är blöt. Har inte sett att någon har lyft det här problemet, så det kanske inte är ett problem helt enkelt, men skulle vara kul om någon kan komma med lite feedback. </p><p></p><p>Jag vet lite mer om var jag kommer jobba nu, och det blir WC-liften. Berg eller dal vet jag inte just nu. Jag kommer försöka vara ute så mycket som möjligt och inte sitta still inne hela tiden, om det är möjligt, jag vet ju inte hur liften sköts för tillfället.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="mrtnpttrssn, post: 1022710, member: 59960"] Tack för bra svar! Jag har läst det du säger limegreen, och inlägget som linder länkar, men det svarar inte riktigt på min fråga. Jag är inte så orolig för att skorna kommer vara för kalla, för jag är inte så frusen av mig och jag har läst bra om Sorel-skorna. Det jag är lite rädd för är att de kommer vara för varma istället, så att man går runt och svettas i skorna och blir kall för att man är blöt. Har inte sett att någon har lyft det här problemet, så det kanske inte är ett problem helt enkelt, men skulle vara kul om någon kan komma med lite feedback. Jag vet lite mer om var jag kommer jobba nu, och det blir WC-liften. Berg eller dal vet jag inte just nu. Jag kommer försöka vara ute så mycket som möjligt och inte sitta still inne hela tiden, om det är möjligt, jag vet ju inte hur liften sköts för tillfället. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Åre
Skor för liftvärd under Period 2
Tillbaka
Topp