Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Skostorleken för stor? :O
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Pettzon" data-source="post: 380371" data-attributes="member: 77847"><p>Va på stadium me morsan o prova en sko. Tyckte då den satt jävligt skönt och den va nedsatt från 3500:- till 1200:- . Så jag tror morsan köpte den i julklapp till mig. Jag har vanligtvis storlek 45-46 beroende sko. Denna boot va 46 och en tredjedel. Men tån gick emot lite där fram men kände ju mer jag gick med skon så gick det mindre emot. Det va jag rädd för men nu när jag läst en del om storlekar så ska det va lite för liten men jag är ändå rädd att 46 och en tredjedel är för stort till mig? Vad tror ni om den ändå snudda emot stortån ganska mycket?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Pettzon, post: 380371, member: 77847"] Va på stadium me morsan o prova en sko. Tyckte då den satt jävligt skönt och den va nedsatt från 3500:- till 1200:- . Så jag tror morsan köpte den i julklapp till mig. Jag har vanligtvis storlek 45-46 beroende sko. Denna boot va 46 och en tredjedel. Men tån gick emot lite där fram men kände ju mer jag gick med skon så gick det mindre emot. Det va jag rädd för men nu när jag läst en del om storlekar så ska det va lite för liten men jag är ändå rädd att 46 och en tredjedel är för stort till mig? Vad tror ni om den ändå snudda emot stortån ganska mycket? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Skostorleken för stor? :O
Tillbaka
Topp