Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Skötsel/Förvaring Stighudar
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="eriC1" data-source="post: 1050831" data-attributes="member: 59831"><p>Hello</p><p></p><p>Tog fram mina stighudar inför vintern idag och märkte att det var extremt klibbigt klister och även väldigt mkt klister på själva remsan man har emellan. Haft dessa G3 alpinist i typ 2 säsonger och aldrig varit med om att det är såhär pass "messy" innan. Fick tvätta händerna fyrtioelva gånger innan jag kunde ta i något.</p><p></p><p>Har torkat dem i normal rumstemp sist jag använde dem, och haft de liggandes i en garderob sedan slutet på april. Någon som känner igen det väldigt tröga klibbiga klistret på sina G3? </p><p>Bör man skaffa nya remsor som inte är helt överrösta med klister?</p><p>Bör man förvara hudarna svalare, rentav i frysen?</p><p></p><p>Funderar också på om detta är ett problem som jag kanske haft tidigare men aldrig märkt då jag oftast tagit med hudarna ut i kylan innan jag packar upp dem. Funderingar?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="eriC1, post: 1050831, member: 59831"] Hello Tog fram mina stighudar inför vintern idag och märkte att det var extremt klibbigt klister och även väldigt mkt klister på själva remsan man har emellan. Haft dessa G3 alpinist i typ 2 säsonger och aldrig varit med om att det är såhär pass "messy" innan. Fick tvätta händerna fyrtioelva gånger innan jag kunde ta i något. Har torkat dem i normal rumstemp sist jag använde dem, och haft de liggandes i en garderob sedan slutet på april. Någon som känner igen det väldigt tröga klibbiga klistret på sina G3? Bör man skaffa nya remsor som inte är helt överrösta med klister? Bör man förvara hudarna svalare, rentav i frysen? Funderar också på om detta är ett problem som jag kanske haft tidigare men aldrig märkt då jag oftast tagit med hudarna ut i kylan innan jag packar upp dem. Funderingar? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Skötsel/Förvaring Stighudar
Tillbaka
Topp