Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Skötsel/Förvaring Stighudar
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="RandoScando" data-source="post: 1050834" data-attributes="member: 80520"><p>Torrt och svalt tror jag är rekommendationen, bor man i en varmklibbig Stockholmslägenhet på somrarna kan frysen vara en idé (så jag gör nu för tiden iaf). Jag har haft samma problem vid ett tillfälle inför förra säsongen, löste det genom att ta mitt vallajärn och på mycket svag värme stryka rakt på klistret. Höll riktigt bra förra året iaf, återstår att se hur det går i år, än så länge det det bra ut iaf!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="RandoScando, post: 1050834, member: 80520"] Torrt och svalt tror jag är rekommendationen, bor man i en varmklibbig Stockholmslägenhet på somrarna kan frysen vara en idé (så jag gör nu för tiden iaf). Jag har haft samma problem vid ett tillfälle inför förra säsongen, löste det genom att ta mitt vallajärn och på mycket svag värme stryka rakt på klistret. Höll riktigt bra förra året iaf, återstår att se hur det går i år, än så länge det det bra ut iaf! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Skötsel/Förvaring Stighudar
Tillbaka
Topp