Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Skp
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="linder" data-source="post: 478861" data-attributes="member: 58560"><p>Jag har provat SPK i affären och visst fan är dom sköna och skulle garanterat vilja ha ett par...</p><p></p><p></p><p>Dock så tror jag folk borde lära sig åka bättre ist för att köpa nya pjäxor hit och dit,</p><p></p><p>Enligt mig så beror onda benhinnor till 100% på antingen för löst åtdragna pjäxor och/eller dåliga landningar när man hoppar... </p><p></p><p>Åker jag med spända pjäxor och landar allt skitbra/få krasher så mår mina benhinnor jättebra, men efter en överroterad frontflip så kan man knappt gå!</p><p></p><p>Borde ju säga sig själv men många tror ju att pjäxor är rena miraklet :O</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="linder, post: 478861, member: 58560"] Jag har provat SPK i affären och visst fan är dom sköna och skulle garanterat vilja ha ett par... Dock så tror jag folk borde lära sig åka bättre ist för att köpa nya pjäxor hit och dit, Enligt mig så beror onda benhinnor till 100% på antingen för löst åtdragna pjäxor och/eller dåliga landningar när man hoppar... Åker jag med spända pjäxor och landar allt skitbra/få krasher så mår mina benhinnor jättebra, men efter en överroterad frontflip så kan man knappt gå! Borde ju säga sig själv men många tror ju att pjäxor är rena miraklet :O [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Skp
Tillbaka
Topp