Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Hälsa
skräddartå
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="unsuspected" data-source="post: 1238754" data-attributes="member: 140003"><p>Skulle se operation som sista utväg. Träning av fötter och tår samt bra skor skulle jag rekommendera som bättre lösning.</p><p>Har opererats för halux valgus på båda fötterna med okej resultat till en början men så länge man inte gör något åt vad som skapar problemen från första början så kommer det aldrig bli bra.</p><p>Har också breda fötter med skräddartå på båda och plattfot. Nu 5 år senare efter operationen har jag insett att det inte var det bästa utan borde ha gjort som jag rekommenderar. Lever inte som jag lär då jag precis har upptäckt det.</p><p>Inte ännu tagit tag i träning och köpa nya skor men ser fram emot att göra det.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="unsuspected, post: 1238754, member: 140003"] Skulle se operation som sista utväg. Träning av fötter och tår samt bra skor skulle jag rekommendera som bättre lösning. Har opererats för halux valgus på båda fötterna med okej resultat till en början men så länge man inte gör något åt vad som skapar problemen från första början så kommer det aldrig bli bra. Har också breda fötter med skräddartå på båda och plattfot. Nu 5 år senare efter operationen har jag insett att det inte var det bästa utan borde ha gjort som jag rekommenderar. Lever inte som jag lär då jag precis har upptäckt det. Inte ännu tagit tag i träning och köpa nya skor men ser fram emot att göra det. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Hälsa
skräddartå
Tillbaka
Topp