Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Skribent till Iranresa
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="raskolnikov" data-source="post: 118318" data-attributes="member: 36465"><p>Söker ung duktig frilansskribent för samarbete 13-27aug05.</p><p>Du ska vara hyfsat vältränad, nyfiken och gärna lite humor. Jag fixar bilderna du skriver. Jag åker efteråt till Frankrike för studier så jag kommer inte riktigt ha tid att skriva ihop alla de reportage jag har idé till. Där kommer du in i bilden. Jag var i Iran 6 veckor i vintras och har en del kontakter där.</p><p></p><p>Min polare som egentligen skulle med verkar inte kunna följa med. Definitivt besked ang. detta har jag efter midsommar. Hör av er via mail eller telefon för närmare presentation. Talar du Farsi så är det ett stort plus.</p><p></p><p>MVH// Johan</p><p></p><p>johan.l.marklund@spray.se</p><p></p><p>063-519902 / 070-3542966</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="raskolnikov, post: 118318, member: 36465"] Söker ung duktig frilansskribent för samarbete 13-27aug05. Du ska vara hyfsat vältränad, nyfiken och gärna lite humor. Jag fixar bilderna du skriver. Jag åker efteråt till Frankrike för studier så jag kommer inte riktigt ha tid att skriva ihop alla de reportage jag har idé till. Där kommer du in i bilden. Jag var i Iran 6 veckor i vintras och har en del kontakter där. Min polare som egentligen skulle med verkar inte kunna följa med. Definitivt besked ang. detta har jag efter midsommar. Hör av er via mail eller telefon för närmare presentation. Talar du Farsi så är det ett stort plus. MVH// Johan johan.l.marklund@spray.se 063-519902 / 070-3542966 [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Skribent till Iranresa
Tillbaka
Topp