Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
skruva fast bindningen en skruv lös
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Ghostface" data-source="post: 108829" data-attributes="member: 27682"><p>Kör i trälim (vattenfast) och sen skruvar du i skruven! </p><p></p><p>Har du dragit söder skruvhålet helt går det att köra i en blandning av epoxy och stålull - låta det härda ett tag och sen skruva ner i det! - kolla även på "fråga experten" där kommer följande råd om gängan är sönder:</p><p></p><p>"Doktorns ordination - Vid oro:</p><p>Inspektera hålen. Om gängan ser ut att vara trasig blandar du stålull (utan tvål) och epoxy, trycker der hela skiten i hålet och låter härda, sedan kan du borra om och jämna till ovankanten."</p><p></p><p>Mvh/Calle</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Ghostface, post: 108829, member: 27682"] Kör i trälim (vattenfast) och sen skruvar du i skruven! Har du dragit söder skruvhålet helt går det att köra i en blandning av epoxy och stålull - låta det härda ett tag och sen skruva ner i det! - kolla även på "fråga experten" där kommer följande råd om gängan är sönder: "Doktorns ordination - Vid oro: Inspektera hålen. Om gängan ser ut att vara trasig blandar du stålull (utan tvål) och epoxy, trycker der hela skiten i hålet och låter härda, sedan kan du borra om och jämna till ovankanten." Mvh/Calle [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
skruva fast bindningen en skruv lös
Tillbaka
Topp