Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Skullcandy Lowrider
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="ncgustafsson" data-source="post: 386181" data-attributes="member: 78109"><p>De är inte den fetaste basen direkt och de är mer ljud utåt än in mot öronen och som Matte sa så sitter dom dåligt. glider av om man lutar sig framåt så de är nog inget och ha i backen, men i övrigt är dom bra. Är dock lite besviken, fick mina i torsdags och de blev väl inte riktigt som jag tänkt mej. satsa på ett par TI istället tkr jag. dom är några hundralappar dyrare men de får du tillbaka i både passform och ljud!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="ncgustafsson, post: 386181, member: 78109"] De är inte den fetaste basen direkt och de är mer ljud utåt än in mot öronen och som Matte sa så sitter dom dåligt. glider av om man lutar sig framåt så de är nog inget och ha i backen, men i övrigt är dom bra. Är dock lite besviken, fick mina i torsdags och de blev väl inte riktigt som jag tänkt mej. satsa på ett par TI istället tkr jag. dom är några hundralappar dyrare men de får du tillbaka i både passform och ljud! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Skullcandy Lowrider
Tillbaka
Topp