Skullcandy Recruits behöver reklameras, how to do?

eHogstrom

Aktiv medlem
Var påväg till en polare igår på min fina cykel, livet lekte och det verkade som att inget kunde gå fel. Men plötsligt... från ingenstans så ger min vänstra hörlur upp och tar livet av sig. Vägen som jag cyklade kändes nu längre än någonsin förut och musik från bara ena örat kändes helt fel.

Hur går jag nu tillväga för att reklamera dessa lurar?

Gå in på www.skullcandy.se Fliken about sen kontakt. Skicka ett mail till dom så kanske dom löser de! Vart köpte du dom någonstans?

Joakim

Joakimfilms sa:
Gå in på www.skullcandy.se Fliken about sen kontakt. Skicka ett mail till dom så kanske dom löser de! Vart köpte du dom någonstans?

Joakim
Tror jag langat iväg ett mail redan, men tack endå!
Kom på just efter tråden att det lär ju finnas på deras hemsida osv.

Köpte dom på Åhlens i Luleå.

Ok, annars går du till åhlens och förklarar situationen och ber dom att kontakta skullcandy för reklamation, men det är inte alltid att de går igenom men ge det ett försök!

MVH
Joakim

Vad jag varit med om så är det bara att skruva lite på hörlursingången, den som sitter i din Mp3/iPod. För jag hade ett par förr ( fick nya dock ) som glappade, dom fungerade inte på vänster öra. Sen när vi kom till butiken och skulle byta in dom så vred han på hörlursingången och då fungerade dom, lyckligtvis fick jag ett par nya.

Hmm fick ett mail från frontflip.se (som jag fann på SkullC hemsida).
Stog att jag skulle gå till butiken med dom, nu äre så att jag har ingen som helst aning vars lr om jag ens har kvar kvittot. Im screwed?

Mina lurar pajade också för ett tag sedan. Jag traskade iväg till butiken där jag köpt dem, reklamerade, fick skriva på lite papper, fick pappret, gick hem. Sedan väntade jag ett tag och så kom det nya till butiken, så jag gick dit, fick de nya lurarna och traskade glatt hemåt igen.

Dock bör tilläggas att Skullcandy inte ger dig ett par nya lurar om du köpte dem för mer än 6 månader sedan!

Tillbaka
Topp