Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Skullcandy ?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="bifteksupernova" data-source="post: 505343"><p>Jag har haft två par Skullcandy och jag tycker att dom känns väldigt plastiga och ljudet är mer eller mindre piss i båda dom som jag har haft. Båda har spruckit i plasten och går inte att ha på sig ( för att ena hörluren gick av )</p><p></p><p>Dessutom så gnisslar dom väldigt mycket så fort man rör sig med dom på sig. Och knarrar och håller på, jag skulle säga att om du är ute efter ljudet och inte stilen så skulle jag köpa ett par snygga på hi-fi klubben. Dom är lite dyrare, men det finns en del snygga grejer där, och man får ljud som inte är av denna värld.</p><p></p><p>Fast jag kan hålla med om att skullcandy är väldigt snygga. Och med lite tejp så jävlar funkar dom!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="bifteksupernova, post: 505343"] Jag har haft två par Skullcandy och jag tycker att dom känns väldigt plastiga och ljudet är mer eller mindre piss i båda dom som jag har haft. Båda har spruckit i plasten och går inte att ha på sig ( för att ena hörluren gick av ) Dessutom så gnisslar dom väldigt mycket så fort man rör sig med dom på sig. Och knarrar och håller på, jag skulle säga att om du är ute efter ljudet och inte stilen så skulle jag köpa ett par snygga på hi-fi klubben. Dom är lite dyrare, men det finns en del snygga grejer där, och man får ljud som inte är av denna värld. Fast jag kan hålla med om att skullcandy är väldigt snygga. Och med lite tejp så jävlar funkar dom! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Skullcandy ?
Tillbaka
Topp