Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Hälsa
Skydd mot skidåkartumme?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Bajsmatte" data-source="post: 1328587" data-attributes="member: 30906"><p>Efter att idag ha satt mig lite försiktigt på sidan vid skidåkning men haft otur och dragit till tummen för andra gången på 22 år så funderade jag på om det finns någon som någonsin försökt tillverka någon form av skydd mot skidåkartumme? Jag tänker mig en liten hätta av simpelt slag som kunde sitta på stavens översta del som skyddar tummen litegrann i alla fall. Typ som överdelen av slalomåkarnas stora handskydd i nätt format. Finns nåt sånt? Det är ju sjukt segt att få ordning på en stukad tumme och det är en vanlig skada.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Bajsmatte, post: 1328587, member: 30906"] Efter att idag ha satt mig lite försiktigt på sidan vid skidåkning men haft otur och dragit till tummen för andra gången på 22 år så funderade jag på om det finns någon som någonsin försökt tillverka någon form av skydd mot skidåkartumme? Jag tänker mig en liten hätta av simpelt slag som kunde sitta på stavens översta del som skyddar tummen litegrann i alla fall. Typ som överdelen av slalomåkarnas stora handskydd i nätt format. Finns nåt sånt? Det är ju sjukt segt att få ordning på en stukad tumme och det är en vanlig skada. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Hälsa
Skydd mot skidåkartumme?
Tillbaka
Topp